Rák and roll

Nyolc éve legyőztem a rákot. Most legyőzöm a Kaukázust, motorral.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Jani haverja: Szia! Ha Albániába jönnél idén nyáron, ha gondolod keress meg privátban! Üdv: Egy családostól Albániában élő magyar (2013.02.22. 11:14) Összefoglaló, köszönet, és a lényeg
  • helinesias: Mi elhisszük Dávid, akik végigolvasták a kalandos utadat ... Tényleg nagy kaland volt, köszönjük az élménybeszámolót... szerencsés hazatérést kiván Báron (2012.09.04. 10:11) Megcsináltam!
  • helinesias: Nagyon jó a bloggod Dávid, követem végig. Most hogy van egy kis balhé örményországgal, azért ne nagyon hangoztasd hogy magyar vagy. Remélem minden rendben van üdv Báron (2012.09.01. 11:27) Motorozás a felhők között
  • Fuzy: Tök jól írsz, Dávid! (2012.08.31. 03:44) Motorozás a felhők között
  • Gingi82: "hosszú göndör hajú úr az egyik libanonival fotózkodik, és örményül saját verseit mondja" - remélem videóztál (2012.08.28. 21:51) Örményország: még több részeg, még több kivilágítatlan Zsiguli
  • Utolsó 20

Szupertehén, az első

2012.08.10. 23:41 Popovits Dávid


Szupertehén névre hallgatott az első nagymotorom, ami leginkább a Super Ténéré becézése volt. Ahogy jött a többi túraenduró, valahogy ez a név megmaradt. Átalakult. Kitágult. Jelentette a méretet, a jámborságot és az erőt. Ezen felül jelentette még a nyugalmat - itt alkalmazhatnám a zen szót is, de nem fogom. A Szupert mostanában elhagyom, marad a Tehén, többek közt jelezvén, hogy az egyhengeres 660-ast gyűröm, nem pedig a kéthengeres, 750-es nagytesót, bár a test mérete nem is különbözik.

1_1.jpg

A szerelőm szerint nincs olyan Tehén, amit ne vágtak volna oda párszor, de legalább ezt szépen összerakták. Jó, azért látszik, hogy a fejidom kicsit megcsavarodott, a műszerfalon alul a műanyagot megrepesztette a kuplungbovden és a fém fékcső. (Ezt fekete ragasztószalaggal javítottam eleinte, de ma már inkább mással töltöm az időmet.)

A kuplungkar kackiás, mint a huszár bajsza, és az utángyártott középállvány zörög minden egyes járdáról leugratásnál. A régi Hepco dobozok lifegnek egy kicsit. Más hibája nincs. Megvolt a 40 ezres szerviz (bizonytalan 44 ezernél, mivel csak nálam állt a kilométeróra úgy hatezret). Mindenesetre olajcsere, szelephézag-állítás, teljes átnézés megvolt. Kapott a kicsike új markolatot, új gumikat, és még egy váltóbovdent behúztak egyet a mostani mellé, hogy ha megadná magát, csak át kelljen akasztani... Mintha tudnék szerelni, de erre majd visszatérünk.

1_1.jpg

Most meg majd kiderül, hogy mit bírunk a Budapest-Jereván úton.

A bejegyzés trackback címe:

https://rakandroll.blog.hu/api/trackback/id/tr284711202

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gingi82 2012.08.15. 21:56:44

Diszkó Tehén. jó ég hogy mennyire colourfullban telt az a nyár!!
süti beállítások módosítása